Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.02.2016. 09:19

Prodaja telekomunikacionih kablova, spojnica, modema, konektora, antena, pristupne mreže, komutacionih sistema fiksne mreže, servisne platforme, računarske opreme...

Izvor: Glas Srpske, 12.02.2016.

TELEKOMUNIKACIJE RS, a.d Kralja Petra I Karađorđevića 93a

BANJA LUKA

 

Na osnovu Odluke Upravnog odbora broj: 1-02-3957/15 od 31.01.2015. godine, Odluke br. 1-02-45843/15 od 30.10.2015. i Rješenja o imenovanju komisije broj 1-01-9162-1/14 od 14.03.2014. godine, Komisija za licitaciju oglašava

 

JAVNU LICITACIJU

za prodaju rashodovanog materijala, opreme i osnovnih sredstava

 

PRIKUPLJANJEM ZATVORENIH PISMENIH PONUDA

Predmet javne licitacije je prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za izbor najpovoljnijih ponuđača za prodaju rashodovanih sredstava i zaliha materijala i opreme na području Banja Luka, Prijedor, Doboj, Bijeljina, Brčko, Zvornik, Foča, I.Sarajevo i Trebinje po specifikaciji kako slijedi:

 

1. MATERIJAL I OPREMA

• Telekomunikacioni kablovi (koaksijalni, optički, TKOO, TK59)

• Spojnice (bakarne, olovne, željezne)

• Modemi za BS - razni

• Konektori - razni

• Antene (YAGI, eksterne 1800MHZ) sa pripadajućom opremom

• Jedinice terminalne CLL GPRS

• Uređaji (STB, CLL, IAD)

• Prateća oprema

2. OSNOVNA SREDSTVA

• Antenski stubovi (RR stubovi)

• Pristupne mreže (bakarni kablovi TK 33U, drveni stubovi)

• Komutacioni sistemi fiksne mreže (RAXM, RDLU)

• Servisne platforme (šasije, ruteri, rack)

• Transportna mreža (PDH RR prenosni sistem, HDSL linijski terminal)

• Bežična pristupna mreža (GSM radio bazne stanice, antene, ripiterske antene)

• Oprema u pristupnoj mreži (PCM/PGS uređaji, razdjeljnik)

• Terminalna oprema (CLL terminali, IAD, STB uređaji)

• Sistemi za napajanje i rezervno napajanje telekomunikacione opreme (AKU baterije, agregati, UPS, ispravljači)

• Računarska oprema (serveri, radne stanice, monitori, storage, modemi)

• Rezervni dijelovi (antene, reglete, ramovi, vjetrogenerator, klima)

• Mjerna oprema i alati-razni

• Transportna sredstva (paletar, bušač za bandere, kompresor, moped)

• Oprema za obavljanje kancelarijskih i tehničkih poslova (klima uređaji, sef, peći, radijatori)

• Ostala oprema (nosači, pumpa, mašina za toplo pranje, protuprovalni sistemi)

Ukupna početna licitaciona vrijednost sa uračunatim PDV-om je 225.087,48 KM.

 

PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća na licitaciji imaju sva pravna i fizička lica koja prije licitacije uplate 10% od početne licitacione vrijednosti na ime depozita kod NLB Razvojna banka, žiro-račun broj: 562-O99-0O00-4057-60.

 

PREGLED MATERIJALA, OPREME I OSNOVNIH SREDSTAVA

1) Prodaja se vrši po principu „viđeno-kupljeno", bez naknadnih prigovora i žalbi koje se odnose na predmet prodaje.

2) Analitička specifikacija je dostupna na navedenim lokacijama kao i pregled materijala, opreme i osnovnih sredstava, u vremenu od 10 do 14 časova od dana objave do dana licitacije.

Kontakt osobe:

Banja Luka, Prijedor - Živojin Vučenović, tel. 065/923-777          

Zvornik - Boris Jokić, tel. 065/903-468

Doboj - Sreto Sušić, tel. 065/908-041     

Foča - Nenad Arsenić, tel. 065/644-100

Bijeljina - Milorad Dokić, tel. 065/908-732           

I.Sarajevo - Radan Tošić, tel. 065/5t3-154

Brčko - Jovo Lalović, tel. 065/904-537    

Trebinje - Miljan Vuković, tel. 065/354-826

 

DOSTAVLJANJE PONUDA

Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za kupovinu rashodovanog materijala, opreme i osnovnih sredstava - NE OTVARAJ" do 23.02.2016. godine do 12 časova na adresu: Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka, ul. Kralja Petra I Karađorđevića 93 ili lično na protokol Društva, ul. Vuka Karadžića br. 6.

Sve ponude koje pristignu poslije roka naznačenog u prethodnom stavu, neće se uzeti u razmatranje.

Javno otvaranje ponuda uz prisustvo zainteresovahih ponuđača održat će se 23.02.2016. godine (utorak) u 15.00 časova na adresi Dunavska 1c, Banja Luka.

Otvaranju ponuda, odnosno na javnom nadmetanju mogu učestvovati fizička lica lično ili po punomoćniku, te osoba koja je ovlaštena da zastupa pravno lice ili opunomoćnik za učešće u postupku licitacije.

 

SADRŽAJ PONUDE

1) Ponuda sadrži:

a) Podaci o fizičkom licu (ime i prezime, ime jednog roditelja, adresa i broj telefona, broj tekućeg računa, broj i naziv banke, broj identifikacionog dokumenta).

b) Podaci o pravnom licu (fotokopija rješenja o upisu u sudski registar ovjerena od strane nadležnog organa, ime ovlaštenog lica za zastupanje u postupku licitacije, adresa, broj telefona, broj žiro računa, broj i naziv banke).

c) Iznos ponude izražene u KM.

d) Dokaz o uplaćenom depozitu.

2) Ponuda mora biti potpisana od strane podnosioca. Ukoliko je ponuđač pravno lice mora biti i ovjerena pečatom pravnog lica.

3) Licitacija će biti punovažna i u slučaju da ponudu dostavi samo jedan ponuđač.

 

TOK LICITACIJE

1) Prije otvaranja zatvorenih pismenih ponuda, saopštavaju se pravila licitacije.

2) Ako se na poziv odazove samo jedan ponuđač i da ponudu na početnu vrijednost/cijenu ili veći iznos, predsjedavajući ga proglašava pobjednikom licitacije.

3) Ako se prijavi dva ili više ponuđača sa istom cijenom koja je i ujedno i najviša cijena ponude, a ponuđači ne žele izvršiti povećanje cijene usmenim javnim nadmetanjem, Komisija će proglasiti pobjednikom ponuđača koji je ranije dostavio ponudu po datumu i vremenu prijemnog štambilja službe protokola.

4) Nakon zaključene licitacije utvrđuje se lista ponuđača koji su ponudili cijenu iznad minimuma i konstatuje se da je imovina prodata najpovoljnijem ponuđaču.

 

OBAVEZE KUPCA

1) Ponuđač čija ponuda bude prihvaćena, odnosno kupac, dužan je pristupiti zaključenju ugovora u roku od 5 dana od dana proglašenja pobjednikom licitacije.

2) Kupac je dužan za kupljenu materijal, opremu i osnovna sredstva, uplatiti puni iznos u roku od 3 dana od dana potpisivanja ugovora.

3) Kupac je dužan da kupljeni materijal, opremu i osnovna sredstva, odveze sa navedenih lokacija u roku od 7 dana nakon zaključenja ugovora i uplate iziicitiranog iznosa.

4) Sve poreze i troškove oko prenosa vlasništva snosi Kupac.

5) Iznos položenog depozita vratiće se onim ponuđačima koji ne budu izabrani na javnoj licitaciji najkasnije u roku od 3 (tri) dana od dana otvaranja ponuda, s tim da se položeni depozit neće vratiti najpovoljnijem ponuđaču koji u gore navedenom roku ne zaključi kupoprodajni ugovor sa Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka, tj. koji odustane od kupovine.

Telekomunikacije RS. a.d Banja Luka zadržavaju pravo prihvatiti ili odbiti sve ponude, obustaviti ili poništi prodaju po ovom Oglasu u bilo kojoj fazi sve do momenta uplate kupoprodajne cijene.

 

Kontakt: Milovan.Balaban@mtel.ba , tel. 051/213-940   

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: